"Spodziewamy się dużych ilości sałaty sacharozy i sałaty rzymskiej"
Julien Cremer od 15 lat wprowadza na rynek sałatę w workach, którą teraz sprzedaje za pośrednictwem własnej firmy Sud ImpEx pod markami Terre D'Or i El Lancero. "Znaleźliśmy prywatnego producenta, który dostarcza nam produkty bardzo dobrej jakości. Sprzedajemy sałatę sucrine i romaine w każdym miesiącu roku, z sezonem letnim i zimowym. Pracujemy z odmianami Cresta®, owalnymi Salat® oraz
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie