Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Spread osiąga kamień milowy w dziedzinie sałaty

2023-05-15 08:00
Źródło: Fruitnet.com

Spread przekroczył 100 mln sprzedaży swojej marki Vegetus, jednocześnie dodając nowe produkty do swojej oferty.

Vegetus został pierwotnie wprowadzony na rynek w 2008 r. u zarania branży pionowego rolnictwa na dużą skalę w Japonii.

Założyciel i dyrektor generalny firmy Spread, Shinji Inada, wszedł do branży pionowego rolnictwa na podstawie swoich silnych obaw o japońskie

>.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Sałaty i endywie

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem