Włoska sałata Crunchy wchodzi na rynek detaliczny na dużą skalę
Nazywa się Crunchy i jest połączeniem chrupkości i słodyczy. Jest to nowy produkt zaproponowany przez firmę Fellini Patrizio, który właśnie został wprowadzony na rynek. Ma przyciągające wzrok opakowanie dzięki kombinacji kolorów i jest sprzedawany z gwarantowaną minimalną wagą 300 gramów w opakowaniu.
"Wierzyliśmy w ten produkt od samego początku.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie