"Zmienność rynku sałaty głowiastej sprawia, że inwestowanie w przyszłość jest praktycznie niemożliwe".
W tym tygodniu w belgijskiej firmie Devo-Fleur rozpoczęły się zbiory nowej sałaty głowiastej. "Wygląda świetnie; jest duży popyt i dobre ceny rynkowe. Jednak przy obecnych kosztach i niestabilnym rynku coraz trudniej jest planować z wyprzedzeniem" - mówi Mathias De Vestele.
Wiele flamandzkich firm zajmujących się uprawą ma trudności ze znalezieniem następców, a przeciętny plantator starzeje się.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Sałaty i endywie