Łodygi selera: promowane na forach kulinarnych i przez influencerów
Łodygi selera - znane również jako łodygi blade lub łodygi selera - przez długi czas były produktem niszowym w niemieckim asortymencie warzyw. Jeszcze w 2012 r. seler stanowił zaledwie 0,22% zakupów warzyw w gospodarstwach domowych. Do 2022 r. wielkość zakupów wzrosła ponad dwukrotnie, a udział ilościowy osiągnął 0,43%.
Chociaż seler nadal ma swoją niszę
, udział selera w zakupach warzyw dla gospodarstw domowych wzrósł.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Seler korzeń