Sprzedaż Tozer Ibérica wzrośnie o 20 procent w 2023 roku
Hiszpańska firma nasienna Tozer Ibérica odnotowała w tym roku 20-procentowy wzrost sprzedaży. Firma twierdzi, że znaczna część wzrostu wynikała z dobrych wyników w segmencie selera, który stanowi 40 procent całkowitej sprzedaży.
Sprzedaż niedawno wprowadzonej na rynek odmiany selera Tozer, Cleopatra - kompaktowego, wolno rosnącego selera, który może być zbierany do dwóch tygodni wcześniej niż seler naciowy.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Seler korzeń