"Przewaga w tym roku polega na tym, że nowy plon dotarł na puste rynki"
2024-06-26 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Szalotka z Anjou PGI, jedyna francuska szalotka, która otrzymała certyfikację 10 lat temu, rozpoczyna swoją kampanię. Brahim El Hasnaoui, dyrektor handlowy spółdzielni Fleuron d'Anjou, która produkuje około 1500 ton rocznie, informuje o rozpoczęciu kampanii. "Nowa
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szalotka
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



