Kampania szparagowa we Włoszech może zostać opóźniona o kolejne dwa tygodnie
Zamówienia na szparagi powoli zaczęły spadać w czerwcu tego roku. Jednak sprzedaż włoskiego produktu może zakończyć się około dwa tygodnie później w tym roku.
"Zwykle ostatnie palety są wysyłane nie później niż w pierwszej połowie czerwca, ale tym razem myślimy, że przedłużymy kalendarz sprzedaży do końca miesiąca. Szczytowa produkcja już się zakończyła, choć w tym roku tak naprawdę nigdy
nie miała miejsca.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi