Südwestdeutsche Saatzucht kupuje działalność w zakresie szparagów od BASF
Spółka Südwestdeutsche Saatzucht wzmacnia swoją działalność w sektorze szparagów poprzez przejęcie działalności w zakresie szparagów w dziale nasion warzyw firmy BASF, działającej na rynku pod marką Nunhems®. W dniu 31 stycznia 2023 roku wszystkie działania zostały przekazane nowemu właścicielowi. Uzgodniono wzajemną poufność co do wysokości ceny zakupu.
"Nasze dotychczasowe
.FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi