"To był sezon skrajności"
2024-06-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Dzisiaj, czyli w dzień św. Jana (24 czerwca), tradycyjnie oznacza koniec sezonu marketingowego szparagów. Jednakże, ze względu na wczesne rozpoczęcie sezonu, wielu producentów wycofało się z rynku wcześniej w tym roku. W ramach oficjalnego zakończenia sezonu, FreshPlaza.de przygląda się tegorocznej kampanii.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



