W tym tygodniu w magazynie Fruchthandel: wczesne ziemniaki, szparagi, produkty szklarniowe
Sprzedaż wczesnych ziemniaków stołowych z importu ma w Niemczech tendencję spadkową w pierwszej połowie każdego roku. W pierwszym kwartale takie pochodzenia jak Izrael czy Egipt nie mają już praktycznie żadnego znaczenia rynkowego. Od kwietnia są one wykorzystywane w niszy ziemniaków szparagowych, z której wychodzą w ciągu maja, w zależności od sytuacji podażowej ziemniaków przechowalniczych. Potem
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".