Zmiany klimatu będą największym wyzwaniem dla białych i zielonych szparagów
"W kampanii 2023 r. przetworzyliśmy średnio takie same ilości jak w poprzedniej kampanii, tj. około 230 ton szparagów, z czego 60% stanowiły szparagi białe, a 40% zielone. W 2023 r. średnia sprzedaż wzrosła w porównaniu do 2022 r., jednak koszty produkcji również wzrosły, co doprowadziło do obniżenia marży zysku. Kampania produkcyjna w 2024 r. rozpocznie się

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szparagi