Rolnik sprzedający szpinak ze swojego Audi A4 hitem mediów społecznościowych
Sujith SP, były taksówkarz z Kerali w Indiach, stał się sensacją w mediach społecznościowych ze względu na swoje unikalne podejście do rolnictwa i marketingu. Zyskał sławę, publikując film, na którym sprzedaje domowy szpinak ze swojego Audi A4, wycenionego na 44 lakhs Rs, na przydrożnym targu. Ta niekonwencjonalna metoda przyciągnęła uwagę wielu osób, a wideo zgromadziło 8,6 miliona wyświetleń.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szpinak