Szpinak wprowadza na rynek markę zrównoważonych warzyw Nutri V
Zintegrowana z Melbourne agencja Spinach stworzyła i wprowadziła na rynek markę dla Nutri V, nowego start-upu zajmującego się produkcją żywności. CEO Nutri V, Raquel Said, powiedziała: "Około 20 procent wszystkich warzyw uprawianych w Australii jest marnowanych. Tylko siedem procent dorosłych Australijczyków i pięć procent dzieci spożywa zalecane pięć porcji warzyw dziennie. Stworzyliśmy więc sposób na zmniejszenie ilości jedzenia warzyw
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Szpinak