Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

VI. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZNAKOWANIA - KALAFIOR

0000-00-00 00:00

Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz. Każde opakowanie powinno zawierać wymagane oznakowanie, zgrupowane na tej samej stronie, wykonane czytelnymi i trwałymi literami, widocznymi z zewnątrz. Znakowanie może być bezpośrednio wydrukowane na opakowaniu lub może być wydrukowane na trwale przytwierdzonej etykiecie. A. Cechy identyfikacyjne Pakujący i/lub wysyłający: nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy kod firmowy jest użyty, odnośnik "pakujący i/lub wysyłający" (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu z kodem firmowym. Pakujący jest to osoba lub firma odpowiedzialna za pakowanie kalafiorów. Nie oznacza to jednak personelu, który aktualnie realizuje prace i który jest odpowiedzialny tylko przed kierownictwem. Kod firmowy nie jest znakiem handlowym, ale urzędowo kontrolowanym sposobem identyfikacji w celu uniknięcia pomyłek przy rozpoznawaniu odpowiedzialnej osoby lub firmy. Opakowanie powinno być tak oznakowane, aby umożliwić identyfikację firmy lub osoby odpowiedzialnej za pakowanie. Jednakże wysyłający dobrowolnie może wziąć na siebie odpowiedzialność wobec służb kontrolnych i w takim wypadku identyfikacja pakującego na zasadach określonych powyżej nie jest konieczna. B. Nazwa produktu "kalafiory", jeśli zawartość nie jest widoczna z zewnątrz Podanie nazwy jest obowiązkowe tylko w wypadku takiego opakowania, w którym kalafiory nie są widoczne z zewnątrz. Nazwa typu handlowego lub odmiany dla kalafiorów o innej barwie zgodnie z przypisem 1 w części B rozdziału II.1) jednakże dopuszczalne są kalafiory o innej barwie, pod warunkiem, że zachowują cechy charakterystyczne dla wybranej klasy, a ich kolor jest charakterystyczny dla odmiany)  C. Pochodzenie produktu Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna. Znakowanie powinno uwzględniać kraj pochodzenia tzn. kraj, w którym kalafiory zostały wyprodukowane np. Polska, Niemcy. D. Charakterystyka jakości handlowej Klasa Wielkość, określona minimalną i maksymalną średnicą lub ilość sztuk Jeśli stosowne - "kalafiory mini" lub inne adekwatne określenie dla produktów miniaturowych. Jeśli w tym samym opakowaniu znajdują się różne produkty miniaturowe, wszystkie one powinny być wymienione, łącznie z krajem pochodzenia Podanie klasy i wielkości jest obowiązkowe E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo) Nazwa Producentaul. Adres, XX-XXX Miasto, Polska, tel. +48 (XX) XXX XX XX     KLASA I      ILOŚĆ SZTUK: 6 PRODUKT POLSKI Przykład oznakowania opakowania - kalafiory klasy I widoczne z zewnątrz. Nazwa Producentaul. Adres, XX-XXX Miasto, Polska, tel. +48 (XX) XXX XX XX KALAFIORY    KLASA I    ILOŚĆ SZTUK: 4 PRODUKT POLSKI Przykład oznakowania opakowania - kalafiory klasy I niewidoczne z zewnątrz.

Zobacz więcej: Ceny warzyw

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem