Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Lidl rezygnyje ze słodyczy na rzecz owoców

Z badań przeprowadzonych przez Lidl wynika, że 70 procent przepytanych klientów woli kasy "wolne od słodyczy", które nie kuszą tak bardzo dzieci. Aż  68 procent przebadanych rodziców przyznało Lidlowi, że zdarzało się, iż dzieci usilnie prosiły ich o czekoladę czy batonika, gdy znajdowały się przy kasie. 66 procent przynajmniej kilkukrotnie uległo swoim pociechom.

Warto dodać, że głównym celem firm wykładających słodkości na niskich półkach są najmniejsi konsumenci.

Strona internetowa The Guardian podaje, że sieć dyskontów chce słodycze zastąpić zdrowszymi przekąskami m.in. świeżymi i suszonymi owocami.

Decyzja Lidla wpisuje się również, w prowadzoną na coraz szerszą skalę, walkę z otyłością wśród brytyjskich dzieci. Według, cytowanych przez tamtejsze media badań, w 2050 roku aż 50 proc. brytyjskiej populacji miałoby problem z nadwagą.
Słowa kluczowe: lidl, owoce, słodycze, zdrowie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE