Markety chętnie reklamują owoce i warzywa
2014-09-04 11:46
W gazetkach wszystkich sieci dyskontowych wyraźnie (o 4 pkt. proc.) wzrósł udział produktów FMCG (dobra szybkozbywalne, w tym przetworzone artykuły spożywcze), które odbierają miejsce produktom non food, takim jak odzież czy artykuły sezonowe - podaje Puls Biznesu.
Pomidor jest przebojem tego roku — to nim sieci handlowe najczęściej kusiły klientów na stronach rozdawanych w sklepach gazetek promocyjnych. Po niekwestionowanej, ubiegłorocznej dominacji łopatka wieprzowa straciła na rzecz czerwonych warzyw koronę produktu najczęściej używanego do przyciągania Polaków.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Spokojny handel arbuzami
2014-09-03 14:59
Na rynku arbuzów nie brakuje. Oferta owoców jest bogata, a ceny od pewnego czasu pozostają na stabilnym, atrakcyjnym poziomie. A za ile dokładnie można kupić obecnie arbuzy?
czytaj dalej
czytaj dalej
Włoski handel przed wprowadzeniem embarga
2014-08-14 13:40
W pierwszych czterech miesiącach bieżącego roku Włosi wyeksportowali łącznie 1326,3 tys. ton owoców i warzyw – czyli o niecałe 7 proc. więcej wobec analogicznego okresu sprzed roku.
czytaj dalej
Kolejny cios w handel warzywami na Broniszach
2014-08-04 13:00
Na podwarszawskim rynku w Broniszach od początku lipca trwa wakacyjne spowolnienie w handlu warzywami. A teraz dojdą do tego jeszcze skutki rosyjskiego embarga.
czytaj dalej
Senny handel cytrusami
2014-07-21 12:32
Letni okres w handlu owocami cytrusowymi to senny koszmar importera. Popyt niski, kupujących jak na lekarstwo, a ceny…
czytaj dalej
czytaj dalej
Handel pekinką to tragedia
2014-07-11 10:00
Hurtowy handel kapustą pekińską znalazł się w tragicznym położeniu. Czy widać najmniejsze choćby światełko w tunelu?
czytaj dalej