Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Markety chętnie reklamują owoce i warzywa

2014-09-04 11:46

W gazetkach wszystkich sieci dyskontowych wyraźnie (o 4 pkt. proc.) wzrósł udział produktów FMCG (dobra szybkozbywalne, w tym przetworzone artykuły spożywcze), które odbierają miejsce produktom non food, takim jak odzież czy artykuły sezonowe - podaje Puls Biznesu.

Pomidor jest przebojem tego roku — to nim sieci handlowe najczęściej kusiły klientów na stronach rozdawanych w sklepach gazetek promocyjnych. Po niekwestionowanej, ubiegłorocznej dominacji łopatka wieprzowa straciła na rzecz czerwonych warzyw koronę produktu najczęściej używanego do przyciągania Polaków.

Słowa kluczowe: oowce, warzywa, sieci handlowe
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE