Sieci handlowe
Inicjatywy marketingowe dla odmiany jabłek Cosmic Crisp, od balonów powietrznych po Instagram.
2024-07-24 00:00
Balon powietrzny, symbol jabłka Cosmic Crisp, jabłka "o boskim smaku", które od kilku lat pojawia się w dziale warzywno-owocowym i obiecuje zmienić zasady gry w tej kategorii, jest gotowy do wzlotu na niebie we Włoszech i w Niemczech, po
czytaj dalej
Harvista™ 1.3 SC, nowe rozwiązanie przedzbiorcze firmy AgroFresh, otrzymało z Ministerstwa Zdrowia zezwolenie na pilne użycie podczas zbioru jabłek i gruszek w roku 2024 (na 120 dni). Wniosek ten został złożony przez główne stowarzyszenia producentów.
czytaj dalej
Francja: pojemniczki z 250g marokańskich pomidorków koktajlowych sprzedawane za 99 centów.
2024-07-24 00:00
Aby podgrzać emocje wśród francuskich rolników, wprowadzono na rynek małe opakowania 250-gramowych pomidorków koktajlowych pochodzących z Maroka, sprzedawane detalicznie w supermarketach w kraju za 99 centów za sztukę, jak podaje revistamercados.com. W rzeczywistości, podczas protestów rolników.
czytaj dalej
Arbuz to naprawdę superfood.
2024-07-24 00:00
Owoce i warzywa zazwyczaj mają różne okazje do spożycia i różne funkcje użytkowe, dlatego też w supermarketach mają oddzielne, dedykowane im działy. Owoce zazwyczaj spożywane są po posiłku lub jako przekąska, a czasem jako przekąska. Natomiast jeśli chodzi o warzywa,
czytaj dalej
Jakie owoce z obniżonym podatkiem VAT zdrożały w lipcu?
2024-07-24 00:00
Trzy produkty, które najbardziej podrożały w dużych supermarketach w ostatnim miesiącu, według raportu opracowanego przez Facua-Consumidores en Acción, to jabłka golden, pomarańcze i gruszki […]
czytaj dalej
Grupa Agroponiente wprowadza ponad 40 jednostek Citroën Ejido Motor.
2024-07-24 00:00
Grupa Agroponiente właśnie przeprowadziła wymianę swojej floty pojazdów, dodając w dwóch partiach ponad 40 jednostek marki Citroën, dzięki osiągniętej umowie […]
czytaj dalej
Alcampo otwiera swój inteligentny magazyn oparty na generatywnej sztucznej inteligencji.
2024-07-24 00:00
Z ponad 27 000 metrów kwadratowych i łącznie 1 000 robotów, umożliwi przygotowanie maksymalnie 70 000 zamówień tygodniowo. Marka spodziewa się znacznego wzrostu sprzedaży online.
czytaj dalej
Wiodący przedstawiciele z całego łańcucha wartości produkcji spotkają się w City of Arts and Sciences w Walencji 5 i 6 listopada na Kongresie Cytrusowym Fruitnet. Wydarzenie gromadzi kluczowych graczy z Hiszpanii i międzynarodowego biznesu cytrusowego, aby omówić, jak zwiększyć konsumpcję i.
czytaj dalej
Hiszpańska firma Uvasdoce Fresh wprowadziła na rynek nowy gatunek winogron o nazwie Mojito Fresh, rozwinięty przez firmę Bloom Fresh, charakteryzujący się unikalnym profilem smakowym, który łączy słodkie nuty mięty z mieszanką smaków Moscatel i labrusca. Produkt będzie dostępny w głównych sieciach handlowych w Hiszpanii, w tym w sklepach Consum, Carrefour i.
czytaj dalej
Aldi Süd planuje wprowadzić nową kampanię, w ramach której obieca świeżość owoców i warzyw.
2024-07-23 10:00
Aldi South koncentruje się w swoich motywach na obszarach owoców & warzyw, pieczywa, świeżego mięsa oraz ryb. Podstawowy dostawca sprawia, że świeża przyjemność jest dostępna dla wszystkich, oferując codziennie szeroki wybór świeżych produktów spożywczych w oryginalnej cenie Aldi.
czytaj dalej
Gilfresh będzie dostarczał 21 lokalnych linii warzyw do sklepów Asda w Irlandii Północnej.
2024-07-23 10:00
Firma Gilfresh Produce z siedzibą w hrabstwie Armagh będzie dostarczać szeroki zakres lokalnych warzyw do wszystkich 16 sklepów Asda w Irlandii Północnej w tym roku.
czytaj dalej
BVL/QS: Uprawa biologiczna - Zatwierdzenie awaryjne dla preparatu Funguran Progress przeciwko mączniakowi ziemniaczanemu na ziemniakach.
2024-07-23 09:00
Jak informuje QS powołując się na BVL, stosowanie preparatu Funguran Progress w ekologicznej uprawie ziemniaków przeciwko mączniakowi ziemniaka (Phytophthora infestans) jest dopuszczalne poza istniejącym zezwoleniem.
czytaj dalej
Jeśli pszczołom miodnym brakuje określonych kwasów tłuszczowych lub aminokwasów w diecie, robotnice wychodzą na zewnątrz i starają się pozyskać te składniki odżywcze z pyłku. Dlatego ważne jest, aby pszczołom była dostępna duża różnorodność roślin kwiatowych.
czytaj dalej
Pink Lady oficjalnie wchodzi na rynek chiński dzięki partnerstwu z firmą Goodfarmer.
2024-07-23 05:00
Po przeprowadzeniu serii udanych prób eksportowych w ostatnich latach, marka Pink Lady oficjalnie weszła na rynek chiński, a firma Goodfarmer Group uzyskała wyłączne prawa marketingowe na kolejne dziesięć lat na terenie Wielkiego Chin. W związku z tą okazją, firma Goodfarmer zorganizowała ceremonię wprowadzenia produktu na rynek w [miejscu].
czytaj dalej
Pink Lady oficjalnie wchodzi na rynek chiński dzięki partnerstwu z firmą Goodfarmer.
2024-07-23 05:00
Po serii udanych prób eksportu w ostatnich latach, marka Pink Lady została oficjalnie wprowadzona na rynek chiński przez grupę Goodfarmer, która uzyskała wyłączne prawa marketingowe na najbliższe dziesięć lat w całej Wielkiej Chińskiej. W celu uczczenia tego wydarzenia, Good Farmer zorganizował ceremonię wprowadzenia na rynek w...
czytaj dalej
Pomoc dla przezimowanych rodzin pszczelich - trwa proces wydawania decyzji, a wypłaty rozpoczną się w następnym tygodniu. Informacje te można znaleźć na stronie ARiMR. W tegorocznym naborze wniosków o przyznanie wsparcia dla przezimowanych rodzin pszczelich złożono ponad 44 tysiące wniosków. W ramach dofinansowania realizowanego w formie pomocy "de minimis" w rolnictwie dostępne jest 80 mln złotych. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa rozpoczęła wydawanie decyzji o przyznaniu pomocy, a w następnym tygodniu planowane jest rozpoczęcie wypłat.
czytaj dalej
Carrefour promuje produkty z Doliny Aosty od firmy Cofruits.
2024-07-23 00:00
Podkreślanie doskonałości enogastronomicznych danego regionu zawsze było charakterystycznym elementem Carrefour, co podkreśla obecność w swoich punktach sprzedaży poprzez promocje, specjalne wydarzenia i dedykowane wystawy. W tym celu zorganizowano regularne spotkania w różnych.
czytaj dalej
Mimo że są to dane wymagające konfrontacji, jak wskazała Lucía Castro Díaz, menedżerka Hubu Innowacji Cyfrowych DATAlife, stopniowo zaczynamy zauważać, jak te […]
czytaj dalej
Kombinując słodkie nuty zielonej mięty z wyjątkową słodyczą generowaną przez połączenie smaków moskatela i labruski, Mojito FRESH™ oferuje nowy i niezrównany profil smaku, dostępny właśnie podczas najgorętszych dni lata.
czytaj dalej
Dzięki sztucznej inteligencji (AI), komunikacja dotycząca warzyw i owoców staje się przełomowa.
2024-07-23 00:00
Sztuczna inteligencja (AI) ma zmienić całe sektory, włącznie z sektorem warzywno-owocowym. Należy wykorzystać jej potencjał na przykład w tworzeniu nowatorskich obrazów do komunikacji. Tak twierdzi Anna Parello, konsultantka ds. marketingu i komunikacji dla sektora warzywno-owocowego, a także pomysłodawczyni tego trendu.
czytaj dalej