Revista Mercados
Proexport uhonoruje dokonania przedsiębiorcy José Péreza i SCRATS podczas swojego Zgromadzenia.
Handel uliczny zalewa drogi w Almerii w trakcie kampanii.
Kampania owoców leśnych: Nie każdemu pasuje deszcz
System CITROCIDE® (Citrosol) trafia do Francji, aby poprawić trwałość obranego czosnku.
Hiszpański import owoców i warzyw świeżych w pierwszym kwartale wzrósł o 8% pod względem ilości i o 15% pod względem wartości, osiągając łącznie 1,1 miliona ton i 1 442 miliony euro odpowiednio. Wzrost zakupu owoców i warzyw z Maroka jest ciągły. W
czytaj dalejSeleria chce zyskać popularność spożycia w Hiszpanii.
Jakiego rodzaju pomidory są wymagane w każdym przepisie?
"Celem jest przybliżenie konsumentowi soku z owoców i gazpacho, podkreślając ich jakość, różnorodność i smak."
SanLucar kontynuuje swoje udane partnerstwa z branżą sportową.
SanLucar, wiodąca firma oferująca wysokiej jakości owoce i warzywa, kontynuuje w 2025 roku swoje udane współprace ze sportem, tym razem nawiązując dwie nowe współprace w dziedzinie tenisa w Niemczech. Międzynarodowa marka nawiązała współpracę z Berlin Tennis Open, które
czytaj dalejJaki jest sekret sukcesu hiszpańskich zielonych szparagów?
Brytyjska Szkoła otrzymuje najwyższe wyróżnienie w konkursie „5 a day Healthy School Awards”
Warzywa i warzywa są najczęściej spożywanym jedzeniem poza domem.
Bayer w tym roku wprowadzi na rynek różne odmiany pomidorów szklarniowych, które będą odporniejsze na wirusa szorstkiego.
Kampania awokado zamyka się z plonem przekraczającym 75 000 ton, co oznacza wzrost o 20%.
Prognozy się sprawdziły. Hiszpański awokado zaczęło odwracać niekorzystny trend, który od lat sprawiał trudności plantatorom owoców tropikalnych w kraju, spowodowany jedną z najbardziej ekstremalnych susz, jakie ten kraj doświadczył w ostatnich dekadach, i która
czytaj dalej