Revista Mercados
Region Murcja jest liderem eksportu melonów na poziomie krajowym.
Komercyjne wprowadzenie na rynek latynoamerykański regeneracyjnej sztucznej inteligencji Margaret opracowanej przez firmę Hispatec.
Agroseguro wypłaca 7,6 miliona euro odszkodowania producentom bananów z Wysp Kanaryjskich.
Firma Fitó prezentuje międzynarodowy i wszechstronny charakter swojej oferty melonów i arbuzów.
Skóra żaby, król w krainie owoców
Kampania Kampania melona i arbuza w 2024 roku została pozytywnie oceniona w Frutínter. Tak twierdzi David Usó, dyrektor handlowy firmy, który określił poprzedni sezon jako "dobry dla wszystkich stron", podkreślając poprawę w porównaniu z poprzednim. W tym roku
czytaj dalejNie ma drugich szans na pierwsze wrażenie w owocach pestkowych.
Pozytywny bilans w trudnym roku. Po raz drugi z rzędu, owoce pestkowe stoją przed trudną kampanią. Pogoda wpływa na produkcję i wymaga podwójnego wysiłku w planowaniu i logistyce. "Należy zauważyć, że kampania...
czytaj dalejYara i SanLucar będą promować rolnictwo regeneratywne i dekarbonizację w uprawie borówek.
Zespół ds. owoców i warzyw postępuje w otwieraniu nowych rynków.
Firma Certis Belchim wprowadza do Hiszpanii nowy fungicyd do zwalczania mączniaka rzekomego na ziemniakach.
Syngenta: pierwszorzędny pokaz melona i arbuza
Grupa Europlátano kończy 2024 rok z wynikiem 2,3 miliona.
Truskawki prowadzą wzrost andaluzyjskich eksportów owoców do marca.
Ziemniak przewodzi importom warzyw i owoców w pierwszym kwartale.
ANPCA donosi o fali kradzieży czosnku z pól.
Del Monte Fresh zmienia definicję kategorii bananów w Europie dzięki produktowi HoneyGlow®.
Del Monte Fresh zapewnia wyjątkowe doznania sensoryczne i ponownie kreuje trendy w segmencie wysokiej jakości owoców dzięki europejskiemu wprowadzeniu na rynek swojej banany Del Monte® HoneyGlow®, której firma sama określa jako ultra premium. Ten nowy produkt umacnia strategię firmy
czytaj dalej


