Revista Mercados
Organizacja Interprofesjonalna Awokado i Mango w Hiszpanii prezentuje swoje pierwsze Rozszerzenie Normy.
Meléndez odświeża swoje wizerunek, aby podnieść status ziemniaka.
Val Venosta, lider w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości jabłek, dzisiaj otworzył swoje stanowisko na Fruit Attraction 2025 z
czytaj dalejFioletowa marchew MuñozVal, bohaterka podcastu José Eliasa
Centro Sur potwierdza swoje europejskie przywództwo w produkcji zielonego szparaga.
NSG umacnia swoją obecność na arenie międzynarodowej i prezentuje nowe odmiany truskawek na targach Fruit Attraction.
La compañía italiana celebró numerosos encuentros en el stand n.º 9G06, dentro del pabellón 9, dirigido a las empresas de Andalucía, región española dedicada al cultivo de fresas y en la que el programa de mejora genética de NSG se ha consolidado con
czytaj dalej
Fitó Seeds prowadzi innowacje w dziedzinie arbuzów, oferując odmiany o wysokiej wydajności, jakości i adaptacyjności.
Firma Semillas Fitó nagrodzona za zrównoważoną innowację podczas piątej edycji Retina ECO 2025.
Val Venosta, wiodąca marka w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości jabłek, dziś otworzyła swoje stoisko na Fruit Attraction 2025 z
czytaj dalejKaki potrzebuje większej ilości środków ochrony roślin i substancji czynnych do zwalczania szkodników.
Unió Llauradora ostrzega, że caqui będzie coraz bardziej narażone na poważne straty, które obciążają wydajność producentów, jeśli nie zostaną zatwierdzone więcej środków ochrony roślin lub substancji czynnych do zwalczania szkodników, które wpływają na uprawę, takich jak wełnica, biała mucha
czytaj dalejMelones el Abuelo prezentuje swoją nową stronę internetową na targach Fruit Attraction.
Cricket umacnia swoją pozycję lidera na targach Fruit Attraction 2025 poprzez zawarcie strategicznych umów długoterminowych.
Sektor bananowy na Wyspach Kanaryjskich prosi o wyjaśnienie „rzeczywistego zakresu” porozumienia z Ekwadorem.
UNITEC zaprezentował inteligentną automatyzację na stoisku Fruit Attraction w Madrycie.
VOG obchodzi na targach Fruit Attraction 80 lat istnienia konsorcjum oraz 30 lat marki Marlene®.
Brak produktu spowodował wzrost cen i zmniejszenie spożycia banana.
José Piñeiro, dyrektor general Kiwi Atlántico: "Uznanie zielonego kiwi za zdrowy owoc wzmacnia naszą strategię"
“To był trudny rok także dla nas” - wspomina José Piñeiro, CEO Kiwi Atlántico. Kiedy jest niewiele wolumenu, rynek napina się i powstają dys- balanse. Mimo to, zauważa pozytywny aspekt:
czytaj dalej


