Revista Mercados
Zmiana klimatu sprzyja wzrostowi uprawy arbuza.
Powierzchnia upraw szparagów w Andaluzji „znacząco” spada w związku z brakiem wody.
Núñez García y Filoso planują zwiększyć swoją produkcję melonów.
Arbuza nie przestaje rosnąć. Jeśli producenci z La Mancha zgadzają się co do czegoś, to właśnie tego zjawiska, jakim jest wzrost powierzchni uprawy tego dyniowatego. Arbuza łączy w sobie cechy sukcesu: jednorodność, wysoką jakość i popyt, "oprócz profesjonalistów, którzy wiedzą, jak
czytaj dalejPomyślne zakończenie XIV Międzynarodowego Sympozjum na temat Mango.
BASF | Nunhems rozszerza swoją ofertę melonów i arbuza, dążąc do zadowolenia konsumentów.
Primafrio zacieśnia swoje zaangażowanie w efektywność energetyczną i ochronę środowiska.
Fundacja Miguela Garcíi zakończyła z sukcesem ostatnie spotkanie kursu dla rolników.
Partido Ludowców (PP) wnioskuje do rządu o zapewnienie wystarczających narzędzi sanitarnych dla ziemniaków.
Owoce pestkowe bez much z BioMagnet™ AMBAR firmy Suterra.
Jak zachowywały się odmiany truskawek w sezonie 24/25?
Agroborja: "W tym roku wprowadziliśmy żółty melon"
FEPEX przedstawia Planasowi główne wyzwania sektora owoców i warzyw.
Region Murcja jest liderem eksportu melonów na poziomie krajowym.
Komercyjne wprowadzenie na rynek latynoamerykański regeneracyjnej sztucznej inteligencji Margaret opracowanej przez firmę Hispatec.
Agroseguro wypłaca 7,6 miliona euro odszkodowania producentom bananów z Wysp Kanaryjskich.
Firma Fitó prezentuje międzynarodowy i wszechstronny charakter swojej oferty melonów i arbuzów.
Skóra żaby, król w krainie owoców
Kampania Kampania melona i arbuza w 2024 roku została pozytywnie oceniona w Frutínter. Tak twierdzi David Usó, dyrektor handlowy firmy, który określił poprzedni sezon jako "dobry dla wszystkich stron", podkreślając poprawę w porównaniu z poprzednim. W tym roku
czytaj dalejNie ma drugich szans na pierwsze wrażenie w owocach pestkowych.
Pozytywny bilans w trudnym roku. Po raz drugi z rzędu, owoce pestkowe stoją przed trudną kampanią. Pogoda wpływa na produkcję i wymaga podwójnego wysiłku w planowaniu i logistyce. "Należy zauważyć, że kampania...
czytaj dalej