Revista Mercados
Pedri González, pomocnik reprezentacji Hiszpanii i klubu FC Barcelona, przedłużył swoją umowę jako ambasador Bananów z Wysp Kanaryjskich do 2028 roku. W ten sposób consolida się sojusz, rozpoczęty w 2020 roku, łączący talent, jakość, wysiłek i "kanaryjskość" z owocem.
czytaj dalej
Przyjście września i powrót do szkoły oznaczają silną korektę w zwyczajach konsumenckich Hiszpanów, z wyraźnymi różnicami w zależności od płci i pokolenia. Tak wynika z ostatniego sondażu firmy Gelt, hiszpańskiej firmy technologicznej pionierskiej w cashbacku, która
czytaj dalej"Należy postawić na marki owoców i warzyw oferujące wysokiej jakości produkty o doskonałym smaku."
2025-10-15 00:00
Fundacja Primaflor i Uniwersytet w Almerii ponownie uczyniły gminę Pulpí epicentrum krajowej debaty dotyczącej sektora rolno-żywnościowego. Nowa edycja Dnia Katedry Primaflor-UAL zgromadziła w Przestrzeni Scenicznej tego miasta w Almerii.
czytaj dalej
Nadchodzi druga edycja nagród "5 a Day Healthy School Awards".
2025-10-15 00:00
Stowarzyszenie "5 porcji dziennie", organizacja non-profit promująca spożycie świeżych owoców i warzyw, ogłasza 2. edycję Nagród Szkoła Zdrowia "5 porcji dziennie", inicjatywę wyróżniającą placówki edukacyjne promujące zdrowe nawyki.
czytaj dalejProdukcja i dystrybucja, połączone: tak zmienił się sektor sadowniczo-warzywny po pandemii
2025-10-14 00:00
Fernando Perea i Alicia Lozano
czytaj dalej
Ponad 300 specjalistów, badaczy, producentów i dystrybutorów z różnych krajów iberoamerykańskich spotkało się na Spotkaniu Iberoamerykańskim o Nauce i Uprawie Czosnku (EICCA 2025), forum wymiany wiedzy, które
czytaj dalej
Fyffes i Morrisons ogłosili ważną kampanię aktywacji marki w sklepie dla bananów i ananasów w 488 punktach sprzedaży na terenie całego Zjednoczonego Królestwa. Pod hasłem „Zjedz, Polub, Pokochaj”, kampania wykorzystuje chwytliwe wezwanie do akcji.
czytaj dalej
Warunki pogodowe warunkują kampanię DOP Granady Mollar z Elche.
2025-10-14 00:00
Dyrektor wykonawczy Urzędu Własności Intelektualnej Unii Europejskiej (EUIPO), João Negrão, oficjalnie rozpoczął kampanię 2025/2026 dla Ochronionej Nazwy Pochodzenia (DOP) Granaty Mollar z Elche po symbolicznym przecięciu wykonanym na plantacji.
czytaj dalej
Klimatologia warunkuje kampanię DO Granada Mollar z Elche.
2025-10-14 00:00
Dyrektor wykonawczy Biura Własności Intelektualnej Unii Europejskiej (EUIPO), João Negrão, oficjalnie otworzył kampanię 2025/2026 dla Ochronionej Nazwy Pochodzenia (DOP) Granatów Mollar z Elche po symbolicznym przecięciu w fincas.
czytaj dalej
ILIP wzmacnia swoją obecność na rynku międzynarodowym debiutując na targach rolniczych i wystawie expoSE w Arabii Saudyjskiej.
2025-10-14 00:00
ILIP, jeden z wiodących europejskich dostawców zrównoważonych opakowań dla świeżych owoców i warzyw, zwiększa swoją obecność międzynarodową, biorąc po raz pierwszy udział w dwóch ważnych wydarzeniach dla sektorów rolno-spożywczego i ogrodniczego: Saudi Agriculture (Rijad, od 20 do 23)
czytaj dalej
"Plátano de Canarias ma na celu przypomnieć fundamenty, które sprawiły, że jest jedynym owocem, który otrzymał oznaczenie jakości UE. Zaangażowanie Móniki Carrillo i Sonsoles Ónega, ASPROCAN uruchamia akcję, która wzmacnia emocjonalne powiązania."
czytaj dalej
Nauka, innowacja i międzynarodowa współpraca będą kształtowały przyszłość produkcji czosnku.
2025-10-14 00:00
Ponad 300 specjalistów, badaczy, producentów i sprzedawców z różnych krajów iberoamerykańskich spotkało się na Spotkaniu Iberoamerykańskim poświęconym Nauce i Uprawie Czosnku (EICCA 2025), forum wymiany wiedzy, które
czytaj dalej
Yuksel Seeds i Lakeshore Veggie Growers zawierają ekskluzywną umowę dotyczącą Sweetloom.
2025-10-14 00:00
Yuksel Seeds i Lakeshore Veggie Growers Inc. (LVG) podpisały umowę o wyłączności na innowacyjny odmianę pomidora Sweetloom F1. Formalizacja miała miejsce podczas targów Fruit Attraction w Madrycie w 2025 roku, ta strategiczna współpraca jest ważnym krokiem w poszerzaniu oferty pomidorów.
czytaj dalej
Freshfel Europe domaga się od UE zmiany kierunku polityki rolniczej, zwiększenia funduszy dla owoców i warzyw.
2025-10-13 00:00
Freshfel Europe wzięło udział w 11. corocznej Konferencji UE dotyczącej Instrumentów Finansowych FEADER, która odbyła się w Mediolanie i została zorganizowana przez fi-compass, DG AGRI Komisji Europejskiej i Europejski Bank Inwestycyjny (EBI). Wydarzenie, zatytułowane
czytaj dalej
Obiecująca kampania owoców tropikalnych z przyszłymi wyzwaniami.
2025-10-13 00:00
Inma Sánchez
czytaj dalejWinogrono deserowe, owoc w modzie
2025-10-13 00:00
Firma konsultingowa Nielsen na ostatnim Kongresie Owoców i Warzyw AECOC wskazała na wzrost popytu na poziomie około 35% w tym sektorze, zachęcając operatorów do kontynuowania działań, których stopień profesjonalizacji, technologizacji i innowacyjności jest coraz większy, jako efekt tego.
czytaj dalej
W poniedziałek oficjalnie ogłoszono, że jeśli Parlament Europejski nie powstrzyma ostatecznego zatwierdzenia, zwiększy się eksport z Maroka i Sahary do UE, pomimo udowodnionych szkód dla producentów wspólnotowych, według FEPEX.
czytaj dalej
Brzoskwinie „La Calandina” uhonorowane nagrodą Eroski za ich dotychczasową działalność.
2025-10-13 00:00
Ceremonia wręczenia nagrody, która odbyła się przy udziale Amparo Cuéllar, dyrektora generalnego ds. Innowacji i Promocji Żywności w Rządzie Aragonii, oraz Miguela Ángela Garcíi Muro, radnego ds. Transformacji Cyfrowej w Zaragoza, została przeprowadzona.
czytaj dalej
Europa zatwierdza kluczową reformę, która pozwoli producentom ziemniaków dołączyć do różnych organizacji.
2025-10-10 00:00
Od prawie dekady UNPT broni dostosowania prawa europejskiego w celu umożliwienia producentom ziemniaków przynależność do kilku organizacji producentów (OP), pod warunkiem, że ich produkcja jest przeznaczona na rynek
czytaj dalej
Carrefour jest liderem w zakupie krajowego mango uprawianego metodami agroekologicznymi.
2025-10-10 00:00
Carrefour umacnia swoją pozycję jako lider w zakupie krajowego mango agroekologicznego. Firma planuje osiągnąć 1,2 miliona kilogramów mango pochodzącego z Hiszpanii, w porównaniu do 600 000 kilogramów zakupionych w 2024 roku, czyli dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku. W ten sposób firma potwierdza swoje zaangażowanie w...
czytaj dalej



