Logowanie / Rejestracja Koszyk: 0 szt. 0
Dzisiaj jest Wtorek 19 listopada 2019. Od wczoraj dodano 1762 ceny w 20 kategoriach. Życzymy miłego dnia.

Znalezione w sieci

2017-05-11 16:27
Green Caffe Nero na EEC 2017: Siłą naszej marki są bariści
– Millenialsi to nasi klienci i pół tysiąca pracowników, czyli pokolenie związane z technologią. Jak zmieniać pod nich strategię komunikacji? Mamy klasyczny model retailu, ale wchłaniamy trendy. Część naszych klientów jest non-stop podłączona do sieci, ale jest też duża grupa osób, które chcą przyjść i porozmawiać, złożyć zamówienie przez ekran to nie to samo - mówił Krzysztof Kaliciński, business development & operations director, Green Caffe Nero podczas debaty Nowy konsument, nowa ekonomia , która odbyła się w ramach EEC 2017.
czytaj więcej
2017-05-11 16:20
EEC 2017: W komunikacji z konsumentem ważny jest pomysł
Jak komunikować się z konsumentami w dobie digitalizacji i zmienności zachowań konsumenckich? - Trzeba rozprawić się z mitem zaangażowania konsumenta w życie marki. W komunikacji wraca stara dobra zasada, że najważniejszy jest pomysł - mówił Radosław Kaczmarek, partner agencji strategicznej Melting Pot, podczas sesji Nowy konsument, nowa ekonamia , która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
czytaj więcej
2017-05-11 16:16
Green Caffe Nero na EEC 2017: Siłą naszej marki są bariści
– Millenialsi to nasi klienci i pół tysiąca pracowników, czyli pokolenie związane z technologią.Jak zmieniać pod nich strategię komunikacji? Mamy klasyczny model retailu, ale wchłaniamy trendy. Część naszych klientów jest non-stop podłączona do sieci, ale jest też duża grupa osób, które chcą przyjść i porozmawiać, złożyć zamówienie przez ekran to nie to samo - mówił Krzysztof Kaliciński, business development & operations director, Green Caffe Nero podczas debaty "Nowy konsument, nowa ekonomia", która odbyła się w ramach EEC 2017.
czytaj więcej
2017-05-11 16:12
EEC 2017: Innowacja w handlu to dużo więcej niż technologia
O wdrażaniu strategii omnichannel przez detalistów, zaspakajaniu potrzeby szybkości, wygody i elastyczności zakupów, nowych metodach płatności rozmawiali uczestnicy panelu Handel tradycyjny w dobie digitalizacji podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Jednym z wątków w dyskusji było stwierdzenie, że nowe technologie to tylko narzędzie do stworzenia więzi między klientem a detalistą. A tą należy tworzyć bez względu na kanał sprzedaży.
czytaj więcej
2017-05-11 16:08
Program lojalnościowy Statoil Extra zastąpi Circle K Extra Club
Firma Circle K Polska oficjalnie rozpoczęła rebranding stacji Statoil na Circle K. Jednak nie tylko stacje zmienią nazwę, zmiany będą dotyczyć także programu lojalnościowego Statoil Extra.
czytaj więcej
2017-05-11 16:03
Polacy potrzebują edukacji na temat wódki, będą warsztaty edukacyjne
Z roku na rok, Polacy wiedzą o wódce, swoim narodowym trunku, coraz więcej. Jednak edukacja jest wciąż potrzebna o czym świadczą wyniki badań przeprowadzonych jesienią 2016 przez SW Research na zlecenie Stowarzyszenia Polska Wódka, które też organizuje cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych.
czytaj więcej
2017-05-11 16:03
Polacy potrzebują edukacji na temat wódki. Będą warsztaty
Z roku na rok, Polacy wiedzą o wódce, swoim narodowym trunku, coraz więcej. Jednak edukacja jest wciąż potrzebna o czym świadczą wyniki badań przeprowadzonych jesienią 2016 przez SW Research na zlecenie Stowarzyszenia Polska Wódka, które też organizuje cykl bezpłatnych warsztatów edukacyjnych.
czytaj więcej
2017-05-11 15:59
EEC 2017: Innowacja w handlu to znacznie więcej niż technologia
O wdrażaniu strategii omnichannel przez detalistów, zaspakajaniu potrzeby szybkości, wygody i elastyczności zakupów, nowych metodach płatności rozmawiali uczestnicy panelu Handel tradycyjny w dobie digitalizacji podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Jednym z wątków w dyskusji było stwierdzenie, że nowe technologie to tylko narzędzie do stworzenia więzi między klientem a detalistą. A tą należy tworzyć bez względu na kanał sprzedaży.
czytaj więcej
2017-05-11 15:50
Historyczny spacer po słodkiej Fabryce E.Wedel podczas Nocy Muzeów
Już po raz kolejny miłośnicy czekolady będą mogli zwiedzić wnętrza Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów. Fabryka zaprasza 20 maja (w sobotę) od godz. 12:00 na warszawską Pragę.
czytaj więcej
2017-05-11 15:40
EEC 2017: W komunikacji z konsumentem liczy się pomysł
Jak komunikować się z konsumentami w dobie digitalizacji i zmienności zachowań konsumenckich? - Trzeba rozprawić się z mitem zaangażowania konsumenta w życie marki. W komunikacji wraca stara dobra zasada, że najważniejszy jest pomysł - mówił Radosław Kaczmarek, partner agencji strategicznej Melting Pot, podczas sesji "Nowy konsument, nowa ekonamia", która odbyła się w ramach IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
czytaj więcej
2017-05-11 15:38
Sieć zarządzająca ponad 400 sklepami chce pozyskać kapitał z giełdy
Szykuje się kolejny giełdowy debiut sieci handlowej. Spółka Bać-Pol zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami ruszyła z ofertą akcji sieci Słoneczko na rynku NewConnect.
czytaj więcej
2017-05-11 15:31
Mlekpol rezygnuje z syropu glukozowo - fruktozowego
Mlekpol zmienia receptury swoich produktów. Systematycznie usuwa z nich syrop glukozowo – fruktozowy. Teraz zmieniona została receptura Maślanki Mrągowskiej.
czytaj więcej
2017-05-11 15:25
DTW Logistics zwiększa powierzchnie magazynowe i rozwija usługi fulfillment
DTW Logistics, polski operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej, transporcie i spedycji międzynarodowej zwiększył powierzchnię swojego magazynu znajdującego się w Kopytowie k. Błonia. Obiekt zyskał dodatkowe 3 tys. m2, a jego powierzchnia wynosi obecnie ponad 14 tys. m2. W związku ze wzrostem wolumenu oraz pozyskaniem nowych klientów, operator zapowiada dalszy rozwój zarówno błońskiego magazynu, jak i drugiego obiektu znajdującego się w Będzinie na Śląsku.
czytaj więcej
2017-05-11 15:22
Ceko buduje nową markę
Zdaniem Elżbiety Malczyk, zewnętrznego dyrektora marketingu Ceko, nazwa Ceko chyba nigdy nie przedarła się tak naprawdę do świadomości konsumentów, jest znana głównie wśród graczy branżowych, dystrybutorów i producentów. - Szukaliśmy zatem jakiejś nazwy, która połączy nasze produkty w jedną, spójną markę, która będzie oddawać charakter naszych produktów, pochodzenie i filozofię firmy. I tak, w wyniku wewnętrznej burzy mózgów, powstały „Sery z Goliszewa” – prosty i prawdziwy komunikat – mówi Elżbieta Malczyk.
czytaj więcej
2017-05-11 15:19
EEC 2017: Spotkania Gospodarcze Polska-Izrael (pełna relacja)
Podczas IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbyły się Spotkania Gospodarcze Polska – Izrael. Tematem, który je zdominował było cyberbezpieczeństwo.
czytaj więcej
2017-05-11 15:19
EKG: Spotkania Gospodarcze Polska-Izrael (pełna relacja)
Podczas IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbyły się Spotkania Gospodarcze Polska – Izrael. Tematem, który je zdominował było cyberbezpieczeństwo.
czytaj więcej
2017-05-11 15:07
Ruszyła II edycja European Start-up Days
W Katowicach rozpoczął się European Start-up Days 2017. Co można zobaczyć? Bezwodną myjnię samochodową, inteligentny kosz na śmieci, czy też interaktywną podłogę. 11 i 12 maja serce przedsiębiorczości bije na Górnym Śląsku.
czytaj więcej
2017-05-11 15:05
Polscy konsumenci chętniej ufają małym firmom, niż dużym korporacjom
Ponad połowa polskich konsumentów ufa bardziej żywności i napojom produkowanym w Polsce. Polscy konsumenci chętniej ufają też małym firmom niż dużym korporacjom – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Mintel.
czytaj więcej
2017-05-11 14:36
W Polsce rozpoczęła się zmiana stacji Statoil na Circle K
Pierwsza stacja paliw Circle K w Warszawie działa już przy ul. Puławskiej 86. W czwartek 11 maja rozpoczął się oficjalnie proces zmiany marki sieci stacji w Polsce. Dotychczasowe logo Statoil zastąpi nowa marka Circle K.
czytaj więcej
2017-05-11 14:22
Polacy ufają bardziej żywności i napojom produkowanym w Polsce oraz małym firmom
Ponad połowa polskich konsumentów ufa bardziej żywności i napojom produkowanym w Polsce. Polscy konsumenci chętniej ufają też małym firmom niż dużym korporacjom – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Mintel.
czytaj więcej
... 146 147 148 149 150 151 152 153
Idź do strony: