Kanaryjskie banany ruszają na podbój
Stowarzyszenie Organizacji Producentów Bananów na Kanarach - Asprocan prowadzi od października ubiegłego roku kampanię reklamową nakładem 7 milionów euro. UE finansuje 45 proc. tego przedsięwzięcia. Skoncentrowane jest ono na obszarze Hiszpanii, Niemiec i Belgii i zachęca do konsumpcji kanaryjskich bananów, które odznaczają się wyjątkową jakością i walorami smakowymi.
Prezes Asprocan, Santiago Rodriguez reprezentuje 10 tys. producentów bananów z Wysp Kanaryjskich. Stanowią one 30 proc produkcji rolniczej archipelagu. Na konferencji prasowej występował także w imieniu producentów bananów z portugalskiej Madery i Gwadelupy oraz Martyniki. Organizatorzy kampanii koncentrują się obecnie na przedszkolach i żłobkach oraz szkółkach tenisowych. Wkrótce rozpoczną również "promocję autostradową", wysyłając na główne drogi samochodowe Unii specjalny autobus z reklamą "europejskiego banana".
Zobacz więcej: Banany?preview=1