Kończy się akcja Chiquity „Minionki rozrabiają”
Przed wakacjami firma Chiquita zorganizowała akcję promocyjną dla dzieci i rozpoczęła współpracę z letnim hitem kinowym „Minionki rozrabiają”. Promocja niedługo się kończy, czas więc na pierwsze podsumowania.
Uważamy akcję promocyjną z Minionkami za bardzo udaną – mówi Renata Oleszczuk z Chiquita Polska. Sama akcja jeszcze się nie zakończyła. Naklejki promocyjne z postaciami z filmu "Minionki rozrabiają" będą pojawiać się na bananach Chiquita w Polsce jeszcze do końca września. Akcja jest częścią globalnej współpracy marki Chiquita z firmą Universal Pictures, producenta filmu. Łącznie firma Chiquita wyprodukowała ponad pół miliarda promocyjnych naklejek, które pojawiły się na bananach Chiquita w 26 krajach na świecie. Film okazał się hitem kinowym a dzieci pokochały jego żółtych, rozbrykanych bohaterów. Naszym celem było dostarczenie rodzicom dodatkowego argumentu aby zaoferować dzieciom pyszną i zdrową przekąskę w postaci banana Chiquita. Uważamy, że to bardzo istotne aby promować świeże owoce w dobie wzrostu spożycia niezdrowych przekąsek i słodyczy przez dzieci. Akcja wpisuje się też idealnie w czas powrotu do szkoły jakim jest wrzesień.
Zobacz więcej: Banany?preview=1
Banany znów nieco tańsze?
czytaj dalej
Ekwador: eksport bananów to wzloty i upadki
czytaj dalej