Jagoda – nowa marka E.C.O. Grupy
- Oferta przygotowana jest dla wymagających odbiorców, dla których kluczową kwestią jest najwyższa jakość owoców gwarantowana przez wiodących i sprawdzonych producentów polskich – podkreśla v-ce prezes Jacek Skoneczny.
Kluczowe w procesie dystrybucji jest utrzymanie nieprzerwanego cyklu chłodniczego od producenta do finalnego dostawcy. Gwarantuje to przedłużenie świeżości owoców a w konsekwencji atrakcyjny wygląd produktów marki JAGODA na półce sklepowej.
- W założeniach strategicznych projektu JAGODA zapisaliśmy, że opakowanie ma na nowo zdefiniować kategorię owoców miękkich a jednocześnie komunikować najważniejsze atrybuty produktowe tj. najwyższą jakość i polskie pochodzenie oferowanych owoców – dodaje v-ce prezes Skoneczny.
Od strony produktowej skupiliśmy się na zapewnieniu szerokiego asortymentu owoców miękkich. Oferta marki JAGODA zawiera m.in: czereśnie, wiśnie, śliwki, czarną i czerwoną porzeczkę, agrest, jeżynę i malinę. Oczywiście dostępność poszczególnych gatunków owoców podyktowana jest terminem wegetacji, warunkami pogodowymi i bieżącą sytuacją rynkową.
- Zależy nam aby owoce trafiały do naszego centrum logistycznego w możliwie jak najkrótszym czasie, bo perfekcyjna logistyka to klucz do osiągniecia sukcesu! – podkreśla v-ce prezes Skoneczny.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska?preview=1