Niemcy: promocja gruszek Konferencja w sklepach
W niemieckich supermarketach od 2013 roku trwa kampania reklamowa mająca na celu promowanie gruszek odmiany Konferencja. Jak się okazuje jest to odmiana mało znana niemieckim konsumentom a promocja ma pokazać, że gruszki te powinny trafić w gusta większości Niemców – można je bowiem jeść gdy są świeże, jędrne i chrupiące, ale i gdy z czasem zmiękną i nabiorą soczystości.
Degustacja w niemieckich sklepach:
W akcji promocyjnej biorą udział prawie wszystkie sieci handlowe. Tylko w 2013 roku zorganizowanych zostało 700 degustacji gruszek odmiany Konferencja w takich sieciach jak: Edeka, Rewe, Globus, Real, Penny, Dohle i Bunting.
Każdy, kto spróbował gruszki był mile zaskoczony jej smakiem. Aż 95,5 proc. z degustatorów określiło jej smak jako dobry lub bardzo dobry. Degustacje owoców doprowadziły u 57,6 proc. klientów do włączenia gruszek do stałych zakupów. Wielu sprzedawców widziało, że wraz z rozpoczęciem promocji w formie degustacji, popyt na gruszki odmiany Konferencja wzrósł.
Aby dodatkowo zareklamować tą odmianę, zorganizowano także promocje on-line. Konfernecja doczekała się swojej strony internetowej i trafiła na Facebooka: www.facebook.com / Conferencebirne.
Zobacz więcej: Gruszki ?preview=1
Rosja: katastrofalnie niskie zbiory gruszek
czytaj dalej
O jedną piątą wyższe zbiory jabłek i gruszek w Serbii
Niemcy: ceny hurtowe gruszek
czytaj dalej
Włochy: więcej jabłek i gruszek w sezonie 2013/2014
czytaj dalej