Cydr z kapslem twist-off
2013-11-08 14:38
Dostępna jest w szerokiej dystrybucji od października br. Wprowadzenie przez Grupę Ambra S.A. do sprzedaży nowego rodzaju opakowania to kolejny krok w rozwoju kategorii cydru w Polsce i umacnianiu się marki Cydr Lubelski na pozycji lidera.
O sukcesie sprzedażowym Cydru Lubelskiego zdecydował jego niepowtarzalny słodko-kwaśny smak, uzyskany ze świeżo tłoczonego moszczu produkowanego z polskich, dojrzałych i niezwykle aromatycznych jabłek, tak uwielbianych i cenionych przez polskich konsumentów. Cydr Lubelski charakteryzuje się delikatnym musowaniem, będącym efektem jedynie naturalnego procesu fermentacji, bez sztucznego nasycania dwutlenkiem węgla czy sztucznymi substancjami słodzącymi. Naturalność Cydru Lubelskiego, jego lekki i orzeźwiający charakter w połączeniu z niską zawartością alkoholu (jedynie 4,5% vol.) sprawia, że jest on doskonałym wyborem na każdą okazję. A teraz, dzięki mniejszej pojemności, będzie można go mieć zawsze pod ręką.
- Rzadko kiedy konsumenci aż tak pozytywnie reagują na nowości produktowe. Popularność Cydru Lubelskiego, przewyższająca nawet nasze optymistyczne prognozy, skłoniła nas do decyzji o sukcesywnym rozwijaniu portfolio marki poprzez oferowanie konsumentom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Wierzymy również, że nowa, mniejsza butelka będzie stanowiła dodatkowy bodziec zakupowy dla osób, które nie miały jeszcze okazji poznać smaku naszego cydru, dostępnego dotychczas w butelce o poj. 1l – mówi Zuzanna Krzystosiak, brand manager w Grupie Ambra S.A.
O sukcesie sprzedażowym Cydru Lubelskiego zdecydował jego niepowtarzalny słodko-kwaśny smak, uzyskany ze świeżo tłoczonego moszczu produkowanego z polskich, dojrzałych i niezwykle aromatycznych jabłek, tak uwielbianych i cenionych przez polskich konsumentów. Cydr Lubelski charakteryzuje się delikatnym musowaniem, będącym efektem jedynie naturalnego procesu fermentacji, bez sztucznego nasycania dwutlenkiem węgla czy sztucznymi substancjami słodzącymi. Naturalność Cydru Lubelskiego, jego lekki i orzeźwiający charakter w połączeniu z niską zawartością alkoholu (jedynie 4,5% vol.) sprawia, że jest on doskonałym wyborem na każdą okazję. A teraz, dzięki mniejszej pojemności, będzie można go mieć zawsze pod ręką.
- Rzadko kiedy konsumenci aż tak pozytywnie reagują na nowości produktowe. Popularność Cydru Lubelskiego, przewyższająca nawet nasze optymistyczne prognozy, skłoniła nas do decyzji o sukcesywnym rozwijaniu portfolio marki poprzez oferowanie konsumentom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Wierzymy również, że nowa, mniejsza butelka będzie stanowiła dodatkowy bodziec zakupowy dla osób, które nie miały jeszcze okazji poznać smaku naszego cydru, dostępnego dotychczas w butelce o poj. 1l – mówi Zuzanna Krzystosiak, brand manager w Grupie Ambra S.A.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Jaki smak ma cydr?
2013-10-03 10:38
Polskich cydrów, jako że ta kategoria dopiero się tworzy, nie da się jeszcze ściśle sklasyfikować - mówi Tomasz Kolecki-Majewicz, utytułowany sommelier.
czytaj dalej
Pokazują cydr na targach
2013-09-02 12:21
Słowacja należy do liczących się importerów polskiej żywności. Z tego powodu w dniach 22-25 sierpnia br. Związek Sadowników RP brał udział w tegorocznej edycji targów AGROKOMPLEKS w Nitrze.
czytaj dalej
Chcą ułatwić rolnikom produkcję cydru
2013-08-28 09:39
Zniknie obowiązek posiadania własnych maszyn do rozlewania
i butelkowania alkoholu
z jabłek - pisze Rzeczpospolita.
czytaj dalej
Polacy pokochali cydr?
2013-08-14 11:31
Ciepłe lato i korzystne prawo. Produkcja cydru rośnie. Podobnie jak sprzedaż - podaje Agrobiznes.
czytaj dalej
Cydr w gardłach Polaków
2013-07-19 08:48
W Polsce rozwija się produkcja cydru, stało się tak za sprawą obniżenia akcyzy na ten napój - poinformował prezes Związku Sadowników RP Mirosław Maliszewski.
czytaj dalej