Innowacyjność E.C.O. Grupy czyli marka premium Magdalene
Owoce pozyskiwane są w długotrwałym procesie precyzyjnego sortowania setek ton jabłek wybranych odmian. Ostatecznie wybrane są tylko te spełniające założenia jakościowe marki Magdalene.
Oficjalna prezentacja produktu nastąpiła na tegorocznych targach Fruit Logistica w Berlinie ale promocja i sprzedaż jabłek pod marką Magdalene rozpoczęła się kilka miesięcy wcześniej. Strategicznym celem E.C.O. Grupy było stworzenie produktu mogącego z powodzeniem konkurować i jednocześnie być dystrybuowanym w dowolnym miejscu na świecie ciesząc podniebienie wymagających klientów. Już po kilku miesiącach produkty marki Magdalene znalazły odbiorców na rynku polskim, krajów europejskich, Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu.
Z perspektywy czasu trzeba przyznać, że inwestowanie w jakość daje wymierne korzyści, a w obliczu konieczności zdobywania nowych rynków zbytu jest wręcz niezbędne.
Czym więc jest polskie jabłko sprzedawane w standardzie marki Magdalene? Doskonałym jakościowo produktem zapakowanym w ekskluzywne, budzące zaufanie konsumenta opakowanie.
Więcej informacji na stronie www.ecogrupa.com
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1