Rosjanie lubią jabłka
Akcja polega na częstowaniu jabłkami osób robiących zakupy w sklepach sieciowych, informowaniu o ich zaletach i walorach, rozdawaniu ulotek z przepisami kulinarnymi.
Na podstawie rozmów można stwierdzić, że rosjanie chętnie kupują jabłka. Jest to dla nich podstawowy owoc o tej porze roku. Lubią jabłka z Polski i częściej ten owoc kupowany jest przez kobiety.
Rozpoczyna się okres, w którym tradycyjnie nasz eksport wzrasta i nabiera dużego tempa i właśnie teraz ten element kampanii promocyjnej ma swoje duże nasilenie. Ponieważ akcja ma przebieg informacyjno- promocyjny, jej ważnym elementem jest bezpośredni kontakt z konsumentami - podkeśla polskiesadownictwo.pl.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1
Znamy lidera jesiennych dostaw jabłek do Rosji
Rosja kupi więcej jabłek
Popyt na jabłka na Elizówce przeciętny
czytaj dalej