A.H. Worth rozpoczyna próbę czerwonej kapusty jako część ciągłych innowacji w uprawie roślin z rodziny krzyżowych.
2025-08-11 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Wiodący dostawca świeżych produktów rolnych A.H. Worth rozpoczął nowe badanie czerwonej kapusty, aby poszerzyć swoje udane portfolio warzyw z rodziny kapustowatych i zaoferować klientom kolejny produkt z kapusty boćwiny obok obecnie dostępnej oferty. W tym roku firma przeprowadza dwa badania czerwonej kapusty - pierwsze zasadzone w czerwcu dla
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



