"W Azji jedzenie surowych warzyw nie jest powszechne, dlatego cała koncepcja była dla nich nowością"
2025-10-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W tym roku firma Harvest Moon wzięła udział w targach Asia Fruit Logistica w Hongkongu, zabierając ze sobą przekąski Snackables: gotowe do spożycia paczki zakąsek z marchewką, pomidorami, ogórkami i rzodkiewkami. Oprócz promowania produktu, udział w targach miał również na celu zdobycie informacji i doświadczenia na temat preferencji azjatyckich konsumentów.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



