Edukacja prowadzona przez hodowców zwiększa spożycie warzyw
2025-05-01 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Stypendium Nuffield, wspierane przez Hort Innovation, umożliwiło Catherine Velisha, producentce warzyw z Wiktorii, zgłębienie globalnych programów edukacyjnych prowadzonych przez producentów. Jej badania objęły Wielką Brytanię, USA, Irlandię i Australię, mając na celu zwiększenie spożycia warzyw i ich docenienie. Catherine, Zarządzająca
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



