Kampania "Zjedz je, by je pokonać" znacząco zwiększa spożycie warzyw przez dzieci.
2025-10-22 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Dzieci biorące udział w kampanii "Zjedz je, aby je pokonać" jedzą aż o 60 procent więcej warzyw niż dzieci niebiorące udziału w kampanii.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



