Kiedy organiczne produkty robią różnicę: sukces marki Brio i wartość marki Alce Nero.
2025-09-17 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Na wewnętrznym rynku, który boryka się z trudnościami w odzyskaniu dynamiki, a konsumpcja produktów ekologicznych pozostaje na niskim poziomie, Brio - firma z Grupy Alegra specjalizująca się w warzywach i owocach - pozostaje pozytywnym wyjątkiem. Potwierdzają to liczby: 67,3 miliona euro obrotu w bilansie.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem