Polska przeprowadza testy nowej technologii laserowych MAP do świeżych produktów spożywczych.
2025-12-02 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Zostało nawiązane nowe partnerstwo między firmą PerfoTec B.V., zajmującą się technologią inteligentnych opakowań, a Green Factory sp. z o.o., polskim producentem sałatek i warzyw oraz właścicielem marek Fit&Easy i Primavega. Współpraca skupia się na zastosowaniu perforacji laserowej...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



