Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Projekt ponownego zaprojektowania opakowania podkreśla korzyści z zielonych warzyw uprawianych w szklarniach.

2025-07-16 00:00
Źródło: Freshplaza.com
BrightFarms zaprezentował swoje nowe opakowanie i rebranding, kładąc nacisk na korzyści z zielonych warzyw uprawianych w szklarni, gdy branża nadal się rozwija. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej, jaśniejszym kolorom i zaktualizowanym nazwom produktów, producent ułatwia klientom identyfikację swoich warzyw uprawianych bez pestycydów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem