Punkt dodany do opakowania rośliny, aby promować zróżnicowane diety
2025-04-17 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Firma Gosh! wprowadziła aktualizacje opakowań swoich głównych produktów, z nowym wskaźnikiem punktów roślinnych. Inicjatywa ta ma na celu przeprowadzenie konsumentów ku różnorodnym wyborom dietetycznym poprzez produkty oparte na warzywach. Zaktualizowany design będzie stosowany w całej podstawowej gamie produktów Gosh!, w tym takich pozycji jak marokańskie.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



