Rijk Zwaan rozpoczyna pierwszą kampanię mającą zwiększyć spożycie warzyw.
2025-07-03 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Rijk Zwaan rozpoczął międzynarodową kampanię mającą na celu zwiększenie spożycia warzyw. Inicjatywa głównie skierowana jest do pokolenia Z i młodych Millenialsów (w wieku od 24 do 32 lat), grupy, która według badań chce zdrowo się odżywiać, ale boryka się z kwestiami takimi jak wygoda, cena i dostępność warzyw.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem