Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Szwed zyskuje uznanie w nowej kampanii, w którą zaangażowane są szkoły, detalistki i producenci.

2025-10-20 11:00
Źródło: Fruitnet.com
Nowa kampania trwająca przez sześć miesięcy ma na celu przywrócenie szwedów do centrum szkockiej kultury kulinarnej poprzez przedstawienie warzywa jako świeżego, nowoczesnego składnika.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem