Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Bonnysa zwiększa obecność świeżo krojonych produktów na rynkach krajowym i międzynarodowym.

2025-08-12 10:00
Źródło: Fruitnet.com
Hiszpańska firma Bonnysa poszerza swoją ofertę świeżo krojonych produktów, nadal zdobywając coraz większe uznanie w tej branży. Od debiutu na rynku świeżo krojonych produktów w 2006 roku, kiedy wprowadziła na rynek naturalnie starte pomidory, firma stopniowo rozbudowywała swoją ofertę produktów dla wygody, która obecnie obejmuje guacamole.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem