Bonnysa zwiększa obecność świeżo krojonych produktów na rynkach krajowym i międzynarodowym.
2025-08-12 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
Hiszpańska firma Bonnysa poszerza swoją ofertę świeżo krojonych produktów, nadal zdobywając coraz większe uznanie w tej branży. Od debiutu na rynku świeżo krojonych produktów w 2006 roku, kiedy wprowadziła na rynek naturalnie starte pomidory, firma stopniowo rozbudowywała swoją ofertę produktów dla wygody, która obecnie obejmuje guacamole.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem