"Meksykańska branża pomidorowa wprowadziła innowacje i odpowiedziała na zapotrzebowanie konsumentów"
2025-06-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W 1996 roku Departament Handlu i meksykańscy producenci pomidorów zgodzili się na wprowadzenie Porozumienia Zawieszenia w Sprawie Pomidorów (TSA). Porozumienie zapewnia, że meksykańskie pomidory są sprzedawane w USA po cenie referencyjnej ustalonej w ramach TSA. Ten żywy dokument jest przedłużany co pięć lat i
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



