Andy Murray, Albert Bartlett i ziemniak, który zdobył asa
2025-09-02 06:00
Źródło:
Fruitnet.com
W tym odcinku prowadząca Nina Pullman rozmawia z Johnem Hicksem, dyrektorem ds. marki i marketingu dostawcy ziemniaków Albert Bartlett, aby dowiedzieć się więcej na temat nowej umowy firmy z legendą tenisa - Andym Murrayem. Czym trzeba się kierować, aby podpisać umowę z tak znaną osobistością? Czy marki produktów mogą być bardziej ambitne w tej kwestii?
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem