Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Kalfresh wspiera kampanię promującą zdrowe jedzenie w celu promocji spożycia.

2024-06-18 03:00
Źródło: Fruitnet.com
Wiodący producent marchwi z Queensland, Kalfresh, wspiera inicjatywę zdrowego odżywiania całej szkoły Health and Wellbeing Queensland o nazwie "Pick of the Crop", która ma na celu zwiększenie możliwości dla dzieci ze szkół podstawowych w Queenslandzie, aby dowiadywać się o, oraz jeść więcej warzyw i owoców.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem