Albert Heijn: więcej rabatów, więcej produktów lokalnych
Holenderska sieć supermarketów Albert Heijn wprowadziła cotygodniowe oferty bonusowe na lokalnie uprawiane, sezonowe produkty, jako część planu zwiększenia koncentracji na świeżych owocach i warzywach oraz zaoferowania dodatkowych korzyści i rabatów swoim klientom.
Ruch ten jest częścią programu Albert Heijn's Better for Nature & Farmers, którego celem jest wspieranie środowiska naturalnego, dobrostanu zwierząt,
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw