Aldi Nord rozpoczyna nową kampanię dotyczącą obietnicy świeżości.
2024-08-26 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Jednym z centralnych elementów jest mechanika podziału ekranu motywów kampanii: ludzie są widoczni w codziennych sytuacjach życiowych i w swoich czterech ścianach, ale z zaskoczeniem, że sięgają jedną ręką do półki w Aldi. Na przykład młody mężczyzna, który w kuchni sięga po świeże warzywa.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem