Badania konsumenckie pomagają zwiększyć sprzedaż
Holenderska firma specjalizująca się w produkcji warzyw, Growers United, oświadczyła, że korzysta z międzynarodowych badań, aby zrozumieć "co motywuje kupujących".
Grupa z siedzibą w Maasdijk powiedziała, że od wielu lat prowadzi szeroko zakrojone badania nad motywacją kupujących, starając się zrozumieć, co motywuje konsumentów w całym procesie zakupowym.
"Za pomocą różnych metod,

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw