"Chcemy dzielić się naszą miłością do warzyw, które tworzymy"
Połączenie jasnych, zdrowych i inspirujących warzyw, wraz z głębszym zrozumieniem żywności, którą jemy i dlaczego, jest głównym celem Rijk Zwaan na tegorocznym Hort Connections.
W innowacyjnym posunięciu mającym na celu stymulowanie konsumpcji warzyw, firma zajmująca się hodowlą nasion warzyw połączyła siły z University of Newcastle (UON) w Australii, aby opracować bezpłatny, internetowy program kulinarny.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw