Dziwna, bezprecedensowa marokańska kampania wczesnych warzyw
Późne rozpoczęcie marokańskiego sezonu wczesnych warzyw, po trudnym rozwojowo lecie, zakłóciło normalny przebieg marokańskiej kampanii. Podczas gdy ceny marokańskich warzyw zwykle spadają we wrześniu/październiku i rosną w styczniu/lutym, w tym roku obserwujemy odwrotny obraz. Decyzja Mauretanii o podniesieniu ceł na świeże marokańskie produkty również spowodowała

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw